Ak ste sa aj Vy stretli s nasledovnými videami, upozorňujeme, že sa jedná o podvod !
https://www.youtube.com/watch?v=ZDOcFTyO-jE
Na prvom videu sa jedna o maketu zámku ZEDERLOCK bez vložky. Ak si pozorne pozriete kľúčik, k nášmu zámku, obsahuje rôzne veľké dierky po celom plášti kľúča, ktoré môžu mat milióny kombinácii a každý kľuč je preto jedinečný. Aby si našiel svoju správnu polohu, na jeho konci sa nachádza jazýček, ktorý musí zapadnúť. Vtedy môžu aj jednotlivé guľôčky vo vložke zapadnúť do správnych dierok a aj správne hlboko, čo určuje priemer každej dierky na kľuči. Vid video!
https://www.youtube.com/watch?v=X5B_rQb4hEg
Takzvaný šperhák, ktorým otvára osoba náš zámok, ma na konci jazýček, ale jednu stenu šperháka ma stále plnú. Prvá otázka je: Ako by mohol fungovať univerzálny šperhák, keď sa guľôčky po obvode vložky môžu nachádzať aj na stene, ktorá ostáva na šperháku plna? Druha otázka je: Prečo prvý krát musí okolo šperháka prejsť dookola ďalším nástrojom, aby guľôčky zatlačil, avšak druhý krát už otvára bez zatlačenia guľičiek. Je zjavné, že tento zámok neobsahuje žiadnu vložku a je to iba obyčajný fejk.
https://www.youtube.com/watch?v=dv7sqQbwmZM
Na druhom videu vidíme otváranie pomocou dvoch drôtikov, ktorými by ste iba veľmi ťažko zatlačili pružinu, ktorá z bezpečnostných dôvodov vytláča celu vložku zámku do polohy otvorene. Taktiež neobsahujú žiadny jazýček, aký je aj na každom originálnom kľučí, ktorý by bol schopný zapadnúť na správne miesto a vložku otočiť. Naši ruský kolegovia si tento spôsob vyskúšali a tu je video:
https://www.youtube.com/watch?v=_gaFCtSpTpU&t=236s
Oba spomínané spôsoby sme vyskúšali aj my sami v nasej dielni a vieme, že sú to podvody. Zároveň ponúkame komukoľvek odmenu 1000EUR, kto príde a ktorýmkoľvek spôsobom otvorí ľubovoľný zámok, ktorý mame skladom. Ešte by som rad dodal, že nie len na náš systém, ale aj na väčšinu systémov našich konkurentov, taktiež renomovane svetové značky, ktoré sa venujú výrobe bezpečnostných vložiek nájdete podobné videá na internete. Je to iba ďalšia šikovnosť našich zlodejov, ako Vás presvedčiť, že je to vlastne jedno čí si auto zabezpečíte a oni majú nakoniec uľahčenú robotu ako Vám ho ukradnúť. Ak by ste mali ďalšie otázky, neváhajte nám zavolať.
V drvivej väčšine áut je systém ZEDERLOCK prispôsobený k typu vozidla tak, aby nijak neobmedzoval zvislé, ani pozdĺžne nastavenie volantu. Náš zámok taktiež obsahuje dve zapuzdrene ložiska, na ktorých sa toči objímka uchytená na riadení, aby sa eliminovalo akékoľvek dodatočné trenie, pripadne odpor. Ani v autách s najnovšou technológiou „line asist“, kde systém sleduje či má šofér ruky na volante pravé odporom v riadení, nezaznamená systém naše zariadenie. V ojedinelých prípadoch, kde dochádza k obmedzeniu pozdĺžneho nastavenia volantu je o tom zákazník vopred, ešte pred montážou, informovaný a má právo montáž odmietnuť.
Ak by takáto situácia mohla nastať, nikdy by náš systém nedostal povolenie na montáž od ministerstva dopravy ani skúšobne TUI a Slovdekra. Zámok je proti samovoľnému uzamknutiu istený rovno 2x. Zo zámku sa kľuč dá vytiahnuť totiž vždy iba keď je uzamknutý. A to buď v hornej polohe, kedy je jazyk/strmeň zámku vysunutý a blokuje riadenie, ale taktiež v prípade keď je strmeň v dolnej polohe a riadenie neblokuje. Číže mechanicky je uzamknutý aj v dolnej aj v hornej polohe. Po druhé je samotná vložka celý čas vytláčaná smerom nadol silnou pružinou.
Tyč riadenia je rozoberateľnou časťou vášho vozidla, ktorá je po montáži nášho systému vrátená do pôvodného stavu. Naša spoločnosť preberá záruku na všetky nami rozobrane diely a to po dobu, pokiaľ je samotne vozidlo v záruke. V prípade, že vás pri nákupe nového vozidla predajca zastrašuje, že po montáži nášho systému padá záruka na cele vozidlo, jedná sa o protizákonný postup. Nemôže vám predsa padnúť záruka na prevodovku, keď vám namontujeme zámok na tyč riadenia. To by Vám musela padnúť záruka pri montáži akéhokoľvek autodoplnku(napr. ťažného zariadenia) . Nenechajte sa zastrašiť a nechať si namontovať to, čo Vám predajca nadiktuje aby na vás zarobil ďalšie peniaze a v prípade krádeži vášho vozidla vám predal ďalšie auto!
ZEDERLOCK je zámok, ktorý zamyká volantovú tyč. Je na ňu navlečený a volantová tyč po montáži prechádza samotným telom zámku. Číže ZEDERLOCK sa stáva po montáži súčasťou vašej tyče. Konkurenčné systémy, ktoré zamykajú radiacu páku sú ukotvené o karosériu vozidla a potrebnou pákou sa ich konštrukcia dokáže ohnúť, čím je možné rýchlostný stupeň vyradiť. U manuálnych prevodoviek dokonca stačí vytlačiť spojku a tým je systém vyradený z činnosti. U elektronických alarmov, prípadne imobilizérov je možnosť odpájať štartovanie, prípadne rôzne čerpadla vo vozidle. Dopĺňajú sa rôzne snímače, ktoré spustia alarm. Zásadný rozdiel je v tom, že so zamknutým vytočeným volantom sa vozidlo nedá odtlačiť zo sídliska, pripadne odtiahnuť ťažným lanom z miesta kde stojí. Vaše vozidlo vždy ostatne na mieste, kde ste si ho večer zaparkovali. A priznajme si, že hukot alarmu je už dnes hlukom veľkomesta, nad ktorým sa nikto nepozastaví.